ADUAN DAN MAKLUMBALAS
ADUAN, MAKLUMBALAS ATAU PERTANYAAN DARIPADA ANDA MEMBANTU UNTUK MENINGKATKAN KUALITI PERKHIDMATAN YANG DIBERIKAN. BERIKUT SALURAN ADUAN, MAKLUMBALAS ATAU PERTANYAAN YANG ANDA BOLEH GUNAKAN. DIHARAPKAN ANDA MENGGUNAKAN SALURAN YANG BETUL SUPAYA TINDAKAN DAPAT DI AMBIL DENGAN TEPAT.
1. ADUAN AWAM, MAKLUMBALAS DAN CADANGAN UNTUK PERHATIAN SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM NEGERI SELANGOR.
[ SILA KLIK KE SISTEM ADUAN RAKYAT SELANGOR ]
2. BORANG KAJIAN PELANGGAN MENGENAI PORTAL RASMI SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM NEGERI SELANGOR.
[ SILA KLIK UNTUK BORANG KAJIAN PELANGGAN ]
3. PERTANYAAN UNTUK PERHATIAN SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM NEGERI SELANGOR.
[ SILA KLIK UNTUK BORANG PERTANYAAN ]
Kemaskini pada 2023-03-09 12:32:15 daripada Administrator