jata negara logo-spn

nama-rasmi-spn

BM   |   ENG

Piagam Pelanggan / Objektif Kualiti

PIAGAM PELANGGAN / OBJEKTIF KUALITI
 
  1. Mengemukakan calon lantikan kepada kerajaan Negeri Selangor dalam tempoh 4 minggu dari tarikh surat tawaran lantikan.
 
  1. Mengeluarkan surat Pelarasan Penetapan Gaji Permulaan dalam tempoh 4 minggu dari tarikh permohonan lengkap diterima.
 
  1. Mengeluarkan keputusan pengesahan dalam perkhidmatan dalam tempoh 4 minggu dari tarikh permohonan lengkap diterima.
 
  1. Mengeluarkan keputusan pemberian taraf berpencen dalam tempoh 4 minggu dari tarikh permohonan lengkap diterima. 
 
  1. Mengeluarkan surat kelulusan pelanjutan tempoh percubaan dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Ahli Lembaga.
 
  1. Mengeluarkan keputusan urusan kenaikan pangkat dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Ahli Lembaga.
 
  1. Mengeluarkan keputusan pertukaran pelantikann dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Ahli Lembaga.
 
  1. Mengeluarkan surat keputusan tindakan tatatertib dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Lembaga Tatatertib.
 
  1. Mengeluarkan surat keputusan rayuan tatatertib dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Lembaga Rayuan Tatatertib.
 
  1. Mengeluarkan surat keputusan penamatan perkhidmatan dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh keputusan Mesyuarat Ahli Lembaga.
 
  1. Mengeluarkan keputusan pertukaran pelantikan melalui opsyen dalam tempoh 14 hari bekerja selepas keputusan Mesyuarat Ahli Lembaga
 
  1. Mencapai kepuasan pelanggan 85% dalam penilaian kepuasan pelanggan tahunan.
 

Kemaskini pada 2019-11-14 17:23:57 daripada Administrator

  •  
  • Email this page
  • 9777
© Hakcipta 2015 SPN
Paparan terbaik: IE11 / Firefox / Google Chrome terkini dengan resolusi melebihi 1024x768px
  • MyGov Mampu MSC
  • JPA IIM   KSN
  • 1Malaysia SPA SPR BPA
Hari Ini217
Jumlah Pelawat718645

Tarikh Kemaskini 04-10-2023 Jumlah Pelawat : 718645